PENGARUH KUALITAS PELAYANAN DALAM MENINGKATKAN KEPUASAN PELANGGAN (STUDI PADA KEDAI KOPI DOESOEN COFFEE & SPACE)
Abstract
This“study purposed to determine the magnitude of the“effect“ of“ service quality on increasing customer“satisfaction at a coffee shop. Doesoen Coffee & Space. Explanatory Research is the type of Research used, and consumers of Doesoen Coffee & Space coffee shops are the population in this study. The sampling“technique in“this“study was purposive“sampling“ with a sample of 100 people.” Based on data“analysis. research and data analysis, service quality with dimensions, responsiveness, “assurance, empathy, and tangibles have a “and“significant effect on customer satisfaction; This shows that the 'influence' of service quality with dimensions, responsiveness, guarantee, empathy, and form 'can significantly increase customer satisfaction at Doesoen Coffee & Space's coffee shop”.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Hak cipta dan hak kepemilikan lainnya yang berkaitan dengan artikel, seperti hak paten, Hak untuk menggunakan substansi artikel dalam karya masa depan sendiri, termasuk ceramah dan buku,Hak untuk mereproduksi artikel untuk keperluan sendiri, Hak untuk mengarsipkan diri sendiri artikel tersebutHak untuk masuk ke dalam pengaturan kontrak tambahan yang terpisah untuk distribusi non-eksklusif dari versi artikel yang diterbitkan (misalnya, mempostingnya ke repositori institusional atau menerbitkannya dalam sebuah buku), dengan pengakuan atas publikasi awal dalam jurnal ini