IMPLEMENTATION OF CORPORATE SOCIAL INITIATIVE AT WAROENG STEAK AND SHAKE OUTLET GATOT SUBROTO, BANDAR LAMPUNG
PENERAPAN CORPORATE SOCIAL INITIATIVE PADA OUTLET WAROENG STEAK AND SHAKE GATOT SUBROTO, BANDAR LAMPUNG
Keywords:
Corporate, Humanistic Marketing, Business, Social initiativesAbstract
A company in running a business has various strategies to support the achievement of company goals. In corporate practice, implementing the main program that is intended for internal companies and external communities is a derivative of the concept of corporate social responsibility which we know as the Corporate Social Initiative. This research is a descriptive qualitative research that aims to determine the implementation of the Corporate Social Initiative at Waroeng Steak And Shake Outlets. The purpose of this study was to determine the implementation of the Corporate Social Initiative and the constraints faced at the Waroeng Steak And Shake Outlet Gatot Subroto, Bandar Lampung. The results of this study are (1) changes in the ability of employees in discipline and on time in carrying out work; (2) building a positive image of the Waroeng Steak And Shake brand; (3) build a good working environment for the company's internal.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Hak cipta dan hak kepemilikan lainnya yang berkaitan dengan artikel, seperti hak paten, Hak untuk menggunakan substansi artikel dalam karya masa depan sendiri, termasuk ceramah dan buku,Hak untuk mereproduksi artikel untuk keperluan sendiri, Hak untuk mengarsipkan diri sendiri artikel tersebutHak untuk masuk ke dalam pengaturan kontrak tambahan yang terpisah untuk distribusi non-eksklusif dari versi artikel yang diterbitkan (misalnya, mempostingnya ke repositori institusional atau menerbitkannya dalam sebuah buku), dengan pengakuan atas publikasi awal dalam jurnal ini