KEEPING SALES STABILITY IN THE EFFORT TO ACHIEVE OPTIMAL CAPITAL STRUCTURE IN THE MIDDLE OF PANDEMIC COVID19
Keywords:
capital structure, sales stability, covid19, strategy, company valueAbstract
This journal aims to find out the strategies used to maintain sales stability in an effort to achieve optimal capital structure in the middle of pandemic Covid-19. There is a relationship between sales stability and capital structure, if sales are relatively stable, the company can safely use higher debt and dare to bear a higher burden than sales that are relatively unstable. Strategy in the middle of pandemic Covid-19 companies need to reorganize strategies to be able to increase competition and be able to maintain sales stability, in the form of changes in corporate culture and strategies in marketing aspects.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Hak cipta dan hak kepemilikan lainnya yang berkaitan dengan artikel, seperti hak paten, Hak untuk menggunakan substansi artikel dalam karya masa depan sendiri, termasuk ceramah dan buku,Hak untuk mereproduksi artikel untuk keperluan sendiri, Hak untuk mengarsipkan diri sendiri artikel tersebutHak untuk masuk ke dalam pengaturan kontrak tambahan yang terpisah untuk distribusi non-eksklusif dari versi artikel yang diterbitkan (misalnya, mempostingnya ke repositori institusional atau menerbitkannya dalam sebuah buku), dengan pengakuan atas publikasi awal dalam jurnal ini