Pengaruh Inovasi Produk, Store Atmosphere, dan Lokasi Terhadap Motivasi Konsumen Serta Dampaknya pada Keputusan Pembelian
Abstract
This research was aimed to find out the effect of product innovation, store atmosphere, and location on consumer decisions through consumer motivation to consumer of El’s Coffee Bandar Lampung. This research applies the explanatory type with quantitative approach. The population is customer of El’s Coffee Bandar Lampung. The sampling technique is accidental sampling with a sample 100 respondents. The data were obtained from questionnaire through likert scale. Analysis data using path analysis. Based on the results of the research and data analysis, store atmosphere and location has significant effect on the variable of consumer motivation level, and store atmosphere, location, and consumer motivation has significant effect on the variabel consumer decisions. The implication of the above research is means that El’s Coffee should increase customer motivation. This suggest that the effect of store atmosphere and location on consumer decisions through consumer motivation El’s Coffee Bandar Lampung.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Hak cipta dan hak kepemilikan lainnya yang berkaitan dengan artikel, seperti hak paten, Hak untuk menggunakan substansi artikel dalam karya masa depan sendiri, termasuk ceramah dan buku,Hak untuk mereproduksi artikel untuk keperluan sendiri, Hak untuk mengarsipkan diri sendiri artikel tersebutHak untuk masuk ke dalam pengaturan kontrak tambahan yang terpisah untuk distribusi non-eksklusif dari versi artikel yang diterbitkan (misalnya, mempostingnya ke repositori institusional atau menerbitkannya dalam sebuah buku), dengan pengakuan atas publikasi awal dalam jurnal ini